Kullanıcı Destek Grubu

Kullanıcı Destek Grubu 2019-04-10T15:25:25+03:00

Kullanıcı Destek Grubunun Görevleri:

  • E-posta hesaplarının açılması, kapatılması ve sorun yaşayan kullanıcılara yardım,
  • Haberleşme listelerinin; açılması, kapatılması ve liste üyelik işlemlerinin yapılması,
  • Haberleşme listelerinde dağılmayan e-postalar hakkında kullanıcılara bilgilendirme yapılması,
  • Kullanıcılara, Proxy servisi konusunda destek verilmesi,
  • Arved (Araştırma Verilerinin Değerlendirilmesi Sistemi) kullanıcı hesaplarını açılması ve kullanıcılara yardım,
  • Microsoft Office 365 / Microsoft Imagine servis kullanıcı hesaplarını açılması ve kullanıcılara yardım,
  • Kablosuz ağ kullanıcı hesaplarının; açılması, kapatılması ve sorun yaşayan kullanıcılara yardım,
  • Kablosuz ağda aşırı trafik yapan kullanıcıların MAC adreslerinin kapatılması, gerekli durumlarda cihazlarının kontrolünün yapılmısı.
  • Üniversitemiz ve Tümer Altaş arasındaki e-YDS / YDS protokolü çerçevesinde kullanıcılara erişim hakkında bilgi verilmesi
  • Görevleriyle ilgili mevzuatın uygulanmasına ilişkin görüş ve önerilerinin bildirilmesi,
  • Görev alanıyla ilgili araştırma ve incelemelerin yapılması ve raporlama,
  • İdare tarafından yapılacak eğitim programı hazırlık çalışmalarına ve uygulamalarına katılım,
  • Diğer birimler ile eşgüdüm,
  • Amirleri tarafından verilen benzer görevlerin gerçekleştirilmesi.